Advertise Image

BMW K1200 LT (2003 - 2005)

BMW K1200 LT (2003 – 2005) – moc, waga inne dane techniczne



W ramach czterdziestu czterech standardowych elementów wyposażenia zmodyfikowanego K 1200 LT znajduje się silnik o zwiększonej mocy, ulepszona skrzynia biegów, zestaw chromów, odnowiona deska rozdzielcza, nowe fotele, świeże wykończenie lakieru oraz elektrohydrauliczna podstawka centralna.

BMW K1200 LT – dane techniczne

Marka i model

BMW K 1200 LT

Rok

2003 – 2005

Silnik

Czterosuwowy, czterocylindrowy, układ horyzontalny, DOHC, 4 zawory na cylinder

Pojemność

1172 cm3 / 71,5 cala sześciennego

Średnica cylindra x Skok tłoka

75 x 70,5 mm

Stopień sprężania

10,8:1

System chłodzenia

Chłodzony cieczą

System paliwowy

Elektroniczne wtryskiwanie paliwa

Zapłon

Bosch Motronic MA 2.4

Rozruch

Elektryczny

Maksymalna moc

72 kW / 98 KM przy 6750 obr./min

Maksymalny moment obrotowy

115 Nm / 11,7 kgf-m / 84 ft-lb przy 4750 obr./min

Skrzynia biegów

5-biegowa

Napęd

Wał napędowy

Stosunek biegów

1. 2.050 / 2. 1.600 / 3. 1.270 / 4. 0.960 / 5. 0.700:1

Rama

Rama mostkowa z odlewanego aluminium, silnik odizolowany od drgań poprzez łożyska

Zawieszenie przednie

Motorrad Telelever, średnica prowadnicy ∅35 mm, centralny wspornik

Zawieszenie tylne

Odlewany jednostronny wahacz z aluminium z systemem Paralever, centralny wspornik, wstępne ustawienie sprężyny regulowane w sposób ciągły za pomocą hydraulicznej gałki ręcznej

Hamulce przednie

2 x tarcza ∅320 mm, zaciski 4-tłoczkowe, ABS

Hamulce tylne

1 x tarcza ∅285 mm, zacisk 2-tłoczkowy, ABS

Opona przednia

120/70 ZR17

Opona tylna

160/70 ZR17

Wysokość siedzenia

770 mm / 30,3 cala

Sucha masa

345 kg / 761 funtów

Masa mokra

378 kg / 833 funtów

Pojemność zbiornika paliwa

22 litry / 5,8 galonów amerykańskich

Średnie zużycie paliwa

6,0 L/100 km / 16,8 km/l / 39,5 mil na galon amerykański

Przyspieszenie 0-400 m

13,3 sekundy

Maksymalna prędkość

198 km/h / 123 mph

Opis

Zaprojektowany z myślą o epickich podróżach na długich trasach, K 1200 LT łączy w sobie luksusowy komfort samochodu z niepowtarzalnymi doznaniami jazdy charakterystycznymi dla motocykli BMW. Ten motocykl dzięki bogatej ofercie opcji oraz akcesoriów pozwala na personalizację zgodnie z własnymi preferencjami, takimi jak centralny zamek, podgrzewane siedzenia i manetki, tempomat, odtwarzacz płyt CD, torba na zbiornik paliwa, schowek na mapy, regulowane podnóżki, wysoka przednia szyba i wiele innych.

BMW K1200LT w złotym kolorze
BMW K1200LT w złotym kolorze

Poprzez połączenie ekskluzywnego wyposażenia z pasją BMW do doskonałej technologii, K 1200 LT dostarcza nie tylko sporo mocy, ale także esencji komfortu podczas niezapomnianych podróży.

Cechy BMW K1200LT

Nowy dwusekcyjny reflektor dodaje element sportowego charakteru do ogólnego projektu, jednocześnie zwiększając moc światła o 10 procent. Reflektor wykonany jest z przezroczystego szkła i podzielony na sekcje świateł drogowych (górnych) oraz mijania (dolnych), z wbudowanym światłem pozycyjnym w dolnej części.

Kompletnie odnowiony kokpit teraz zawiera nowoczesny płaski ekran informacyjny. Zaprojektowany z myślą o zapewnieniu kompleksowych danych podczas podróży, nowy panel instrumentów prezentuje szczegółowe informacje, takie jak łączny przebieg, temperaturę płynów, aktualny bieg, funkcje komputera pokładowego, komunikaty radiowe, poziom paliwa i aktualny czas, wszystko to w czytelnej formie.

Czarne BMW K1200LT stojące na stopce centralnej
Czarne BMW K1200LT stojące na stopce centralnej

Zupełnie nowe siedzenie zostało zaprojektowane z myślą o ergonomicznej pozycji, zapewniając wygodę nawet dla kierowców o niższym wzroście.

Nowa elektrohydrauliczna podpórka centralna pozwala kierowcy na łatwe podnoszenie motocykla za pomocą przycisku. Zalecane jest, aby obsługa podpórki centralnej odbywała się wyłącznie przez kierowcę, pozostającego w pozycji siedzącej.

W modelu 2005 zastosowano chromowane podnóżki kierowcy i pasażera, wsporniki podnóżków, obudowy lusterek, zaślepki uchwytu przedniej szyby oraz przednie i tylne wykończenia listew.


Poza standardowymi systemami zawieszenia marki BMW, takimi jak Paralever i Telelever, nowy model K 1200 LT posiada zaawansowane tłumienie zależne od skoku WAD, które jest podobne do tego zastosowanego w modelu R 1150 GS. W tym systemie tłumienie podczas kompresji stopniowo się zwiększa, co przekłada się na wyjątkowy komfort jazdy, zwłaszcza podczas podróży w dwie osoby.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *