BMW F10 lift vs przedlift - różnice

BMW F10 lift vs przedlift – różnice

Sportowy charakter, wydajność, niezaprzeczalna charyzma oraz innowacyjne rozwiązania mające na celu zwiększenie satysfakcji z jazdy zawsze stanowiły nieodłączne elementy BMW serii 5, tworząc niezapomniany charakter tego bestsellerowego modelu. Dynamiczny rozwój wyników sprzedaży konsekwentnie umacniał pozycję tego modelu jako światowego lidera w swojej klasie. W roku modelowym 2014, nastąpił lifting modelu F10. Precyzyjne zmiany stylistyczne, wprowadzenie nowego, rzędowego silnika 6 cylindrowego oraz rozszerzenie gamy dostępnego wyposażenia podnoszą atrakcyjność rodziny BMW serii 5 na jeszcze wyższy poziom.

Zmiany wprowadzone po liftingu modeli BMW F10/F11/F07

Wygląd zewnętrzny:

  • Sedan: Nowe obramowania atrapy chłodnicy BMW, przeprojektowane dolne wloty powietrza i dodatkowa fałda w zderzaku.
  • Sedan: smuklejsze, ostrzej wyprofilowane światła tylne.
  • GT: zmodyfikowany fartuch przedni i przeprojektowany tył.
  • GT: trójwymiarowy wzór powierzchni wokół uchwytu tablicy rejestracyjnej i chromowana listwa w tylnym zderzaku.
  • Ksenonowe reflektory adaptacyjne w standardzie we wszystkich modelach Serii 5, natomiast adaptacyjne reflektory LED są nadal dostępne opcjonalnie.
  • Boczne kierunkowskazy zintegrowane z lusterkami zewnętrznymi.
  • Nowe kolory lakieru zewnętrznego, obręcze kół ze stopów lekkich we wszystkich modelach BMW serii 5.

Wnętrze / iDrive:

  • W sedanie ekran nawigacji jest teraz otoczony chromowaną listwą.
  • Zwiększono pojemność schowków i uchwytów na kubki w konsoli środkowej.
  • Zwiększona pojemność bagażnika w Gran Turismo o 0,0595 metra sześciennego do 0,501 metra sześciennego (dane europejskie, wstępne).
  • Nowe kolory tapicerki i elementy wykończenia wnętrza we wszystkich modelach BMW serii 5.
  • Nowy standard systemu nawigacji iDrive4.2 z zaawansowanymi informacjami o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym.
  • Nowy kontroler obrotowy iDrive ze zintegrowanym touchpadem umożliwia wprowadzanie znaków dla miejsc docelowych, numerów telefonów i innych funkcji w systemie operacyjnym iDrive4.2 (na przykład miejsce docelowe można zaprogramować w systemie nawigacyjnym, wpisując żądany adres za pomocą ruchów palca na powierzchni touchpada).

Linie:

  • Luxury Line i Modern Line, oprócz istniejącego pakietu M Sport.

Modele / Silniki / Podwozie / Układ kierowniczy / Tryb „żeglowania”:

  • BMW 535d zadebiutowało na rynku Ameryki Północnej, prezentując nowoczesny silnik wysokoprężny BMW Advanced Diesel, wyposażony w zaawansowaną technologię BMW TwinPower Turbo. Silnik ten generuje imponującą moc 255 KM przy 4000 obr./min, a jego potężny moment obrotowy wynosi 560 Nm, dostępny w zakresie 1500-3000 obr./min (dane wstępne).
  • Dodatkowo, BMW xDrive, system inteligentnego napędu na wszystkie koła, jest również dostępny w nowej odmianie modelu 535d, zapewniając jeszcze lepszą kontrolę i stabilność na różnorodnych nawierzchniach drogowych.
  • 550i otrzymuje silnik V-8 z technologią BMW TwinPower Turbo i technologią BMW Valvetronic bez przepustnicy, rozwijający moc 445 KM i moment obrotowy 651 Nm.
  • Układ jezdny i kierowniczy: dwuwahaczowa oś przednia, zintegrowana oś tylna i elektroniczne wspomaganie kierownicy z funkcją zmiennego wspomagania Servotronic – zostały dopracowane, aby zapewnić niezrównaną równowagę między sportowymi osiągami a komfortem jazdy.
  • BMW serii 5 Gran Turismo jest standardowo wyposażone w zawieszenie pneumatyczne, w tym automatyczne samopoziomujące zawieszenie tylne.
  • Przełącznik kontroli dynamiki jazdy na konsoli środkowej jest standardem we wszystkich modelach.
  • Regeneracja energii hamowania, funkcja Auto Start-Stop i tryb ECO PRO – zestaw standardowo montowanych technologii BMW EfficientDynamics obejmuje teraz również tryb żeglowania (który wyłącza układ napędowy podczas żeglowania) oraz funkcję ECO PRO Route, którą można wybrać za pośrednictwem systemu nawigacji.

BMW F10 Sedan polift

BMW F10 polift – zmiany we wnętrzu

BMW F10 Gran Turismo polift